2012. október 28., vasárnap

Festés I.

A tőkesúly és svertszekrény fáradtságos és fordulatokban bővelkedő illesztési munkálatait befejezvén neki kellett volna látnom a fedélzet festési előkészítő munkálatainak. Sajnos munkahelyi és magánéleti elfoglaltságok ebben rendre megakadályoztak. A véletlen úgy hozta, hogy összeismerkedtem egy hajóépítésben és felújításban jártas szakival. Megállapodtam vele, hogy a fedélzet felcsiszolásának, kittelésének időrabló és fáradtságos műveletének terhét leveszi a vállamról. Így is történt: budapesti állványáról futóra raktam Sibelát, levontattam hozzá Boglárra és gondjaira bíztam.
Bár a megállapodott ütemezést nem sikerült tartania, ha némi késéssel is, de kihozta a felületből amit abból kihozni lehetett.
Az előkészítést követően 2 réteg sicomin ozmózisgátló epoxival hengereltem át a felületet. Arra töltő alapozót fújtam, majd a boglári Mind-festék ipari festékes cégtől hajófestésre alkalmas uretán festékkel tört fehérre fényeztem.

Nincsenek megjegyzések: